Vi styrker og servicerer konkurrenceevnen
Supply Chain Management ved FIELD BRAND fungerer i princippet som ekstern serviceafdeling for virksomheder, som ønsker hjælp til indkøbs-, kvalitets- og leveranceopfølgning.
Dette Supply Chain Managementkoncept er interessant for de virksomheder, som indkøber mekaniske produkter som fremstilles hos underleverandører, hvor behovet for opfølgning er krævet. Det er ikke nok at kvalitetstjekke ordren ved varemodtagelsen, for hvis der er afvigende emner vil dette tidspunkt være for sent at få fremstillet nye emner. Hos FIELD BRAND følger vi op på kundernes ordrer fra ordreplacering ved underleverandører, under produktion og frem til levering.
Vi tilbyder en bred vifte kundetilpassede løsninger indenfor indkøb af mekaniske produkter.
Så hvis du har brug for assistance over en kort eller længere periode, så lad os skræddersy en løsning som passer dit behov.
Vores spidskompetencer:
- Indhente tilbud fra ind- og udland
- Indkøb af mekaniske produkter
- Overvågning af produktionsordrer
- Gennemførsel af prøveordre
- Kvalitetssikring
- Kostoptimering
- Projektstyring
- Lagerstyring
- Leverandør udvikling
- Leverandør audit
- Leverandør besøg